Noen som kan lære meg noen enkle triks?

Startet av Nicco, 20 mai 2006, 21:09:05

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Nicco

Kjøpte meg min første bmx sykkel idag, å vil gjerne begynne og lære meg triks så fort som mulig.. Kan egentlig ingen triks, så hvis noen kan komme med noen forslag så ville det vært fint! Prøv å forklare triksene grundig så jeg skjønner det ( ikke si det på "bmx språket", fordi da kan det være vanskelig å skjønne det=D)

TomasN

bunnyhop (kaninhopp u know)
Manual     ( staile uten å trø)

harry



eirik s

Hvis det er andre som sykler der du bor, er det lureste å ta kontakt med dem. De aller fleste av oss synes bare det er kult med nye rekrutter, så det er bare å komme bort å prate. Hvor bor du, forresten?

TomasN: "Steile", ikke "staile"  ;)

Nicco


Hege

Sitat fra: Nicco på 21 mai 2006, 18:17:26
okei.. Bor i Trondheim..:D

Snakk med Rune, eller noe av de andre bmx'erne fra Trondheim her inne. De er flinke, og kan sikkert lære deg et par ting. Lykke til!


BeatPack

#8
Vist det er noen som kunne lært meg trix så er det toppen.. men er det noen gode som jeg kan snakke med på Hadeland, Harestua eller noen i nærheten...?:P eller veit dere om noen bra steder som man kan kjøre BMX i Hadeland eller på Harestua i det hele tatt...... ???

Kløv

Sitat fra: BeatPack på 11 juli 2006, 12:17:49
Vist det er noen som kunne lært meg trix så er det toppen.. men er det noen gode som jeg kan snakke med på Hadeland, Harestua eller noen i nærheten...?:P eller veit dere om noen bra steder som man kan kjøre BMX i Hadeland eller på Harestua i det hele tatt...... ???

En del av familien min bor på hadeland. Forrige gang jeg var der, hadde jeg med BMXen. Det er nemlig en park i Brandbu. Er ikke så veldig bra, men den funker. (er mest beregna på skateboard) Jeg ble lei av den ganske fort, men det er jo bedre enn ingenting.

BeatPack

tøft.... er en Park på harestua og, men den er dorlig.. den er mest for skateboard den og :(  :D  :P

Jacko

siden man er innpå hvor folk bor og sånt, noen som holder til i drammens område eller vet om noen hangout steder der? noen her som ofte er i nøstedhallen i drammen f.eks?


eirik s

Det er masse folk og sykler i Nøstedhallen hver eneste tirsdag (og de fleste lørdagene) i vinterhalvåret


Maria

Er det noen som bor i asker området? kunne trengt litt hjelp ;)