hei alle sammen

Startet av Åsmund, 28 mars 2009, 20:47:47

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Åsmund

er det noen som redder miljøet i kveld?

guggi

ja,slo av alt lyset i huset isted ;D
life is better when you`re tan <3

Jon

Jeg kjørte masse bil isted, endel med ganske høyt turtall og.. Jeg kastet også et tyggis papir på bakken tidligere i dag..

BergenTorArne

Mamma må ha lys for å sy! men ellers er jeg flink ass! Åsmund, om du ser ned mot rune, kan du se at både rune og leif jan har skrudd av! Men Gatelysene burde bli skrudd av!
nææææh

Åsmund

Ja, tror jeg ser at leifjan ikke har.
Hva har det å si at du hadde høyt turtall? For at du er kul?

Jon

Sitat fra: Åsmund på 28 mars 2009, 21:22:51
Hva har det å si at du hadde høyt turtall?
Fordi jeg kjørte på steder der jeg var nødt å stoppe hele tiden (sentrumsrelaterte steder) og når jeg da skal akselrere igjen er det gøy og gjøre det litt fort, og da må jeg ha høyere turtall.. Og det er mer forurensende lol

Neegaard

alle lys av i dette huset!
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

Håkon

Ingen av dere gjør det.. Dere bruker jo pcen, og den bruker vel mer strøm enn ett lys?
Tjalvæææ

Neegaard

Sitat fra: Håkon på 28 mars 2009, 21:42:07
Ingen av dere gjør det.. Dere bruker jo pcen, og den bruker vel mer strøm enn ett lys?
hehe,jeg hadde tenkt til å skrive :untatt pc og tv:. men det er vel samma faen.det hjelper jo med å skru av alle lysene. vanlig vis ville det vært pc,tv og lys.men nå bare pc og tv.
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

NaaDeN

lol, meg og leifi sitter her i mørket, men det søstera mi ikke veit er at jeg skrudde på lyset oppe når jeg var oppe istad  8) im a motherfucking gangstarr!!!

v e g a r d

alle de kule skrudde av lyset

= jeg er kul

hate bmx

Vi hadde Lyset AV
Bortsett fra da jeg var på dass å pissa.. Eller's hadde jeg bomma, og da hadde hu mor mått vaske :D ;)

Knnth

Kjører Volvo så selv om alle i hele verden skrur av lyser så forurenser den mer.

BergenTorArne

Sitat fra: Knnth på 28 mars 2009, 23:35:38
Kjører Volvo så selv om alle i hele verden skrur av lyser så forurenser den mer.
Nei, nå overdriver du!
nææææh

Jon

-.-