hva får du til jul?

Startet av Åsmund, 23 desember 2009, 20:01:26

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Anders Løten


henrikBergen

får sikkert ikke noe fett, men hva gjør vel det når det er pinnekjøtt på bordet (kommer den store pinnekjøtt VS swineribb tråden nå kanskje?)...

lil'mag


.magnus.

Sitat fra: henrikBergen på 24 desember 2009, 02:10:51
(kommer den store pinnekjøtt VS swineribb tråden nå kanskje?)...

Nei, tror ikke det.. Siden alle burde være enige om at det er ribbe som er maten man konsumerer på julaften. Pinnekjøtt er fantastisk godt, men ikke på julaften..

Hermann

Sitat fra: .magnus. på 24 desember 2009, 02:54:37
Sitat fra: henrikBergen på 24 desember 2009, 02:10:51
(kommer den store pinnekjøtt VS swineribb tråden nå kanskje?)...

Nei, tror ikke det.. Siden alle burde være enige om at det er ØL man konsumerer på julaften.

Fixed

MCM

Pinnekjøtt marinerer ribben i piss. Anytime!
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

TønsbergBendik


Andy K

Jeg får nok grus i julegave.

Btw: Ribbe = awsomenes!

ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

PedRo

vet ikke , sikkert en del penger til å kjøpe nye deler :D
On facebook , the ladies quote famous poems and songs about love. I quote Star Wars.

H_Hansen

Jeg får en nye bil av far. Og ny iphone da den jeg har allerede har fått støv under skjermen. Hovedgaven er en luksushytte på fjellet, ved siden av den jeg allerede har der oppe. Så god jul da folkens

Lasse

Jeg får en utrlig stressa farmor som er redd for alt. håper på penger så jeg får råd til nytt hjul :)

God jul
Katten

Kyrremann

Jul handler ikke om å få, men å gi

TønsbergBendik


KolbotnChris

jeg får bursdagsgaver til jul!!! fikk nettopp et fat pipesett og det trengte jeg så det var fint.. vet ikke hva jeg får i julegaver, men håper på penger:)