HVA FIKK DU TIL JUL?

Startet av Åsmund, 23 desember 2010, 19:47:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Åsmund

HVA FIKK DU TIL JUL? JEG HAR IKKE FÅTT NOE ENDA.

eirik s

NEI VEL!

Men jeg fikk en ny kontorstol i går, altså...

Espen

Sitat fra: eirik s på 23 desember 2010, 19:50:39
NEI VEL!

Men jeg fikk en ny kontorstol i går, altså...

ikke vær så negativ.. tenk på stakkars Åsmund som ikke fikk noe, i motsetning til deg, som godter deg på den nye kontorstolen din og SPAMMER i ALLE juletråder! du tok den sant? litt tull og litt halvsannhet.. ironi.. just making sure du skjønner at dette er en spøk, og at jeg ikke egentlig er flink i engelsk, og at derfor byttet jeg til norsk på en sånn.. måte

jeg får gavekort på vestkanten (kjøpesenteret i loddefjord, 5172 BERGEN), fikk faktisk SLIPPE å betale mamma for å bo hjemme (litt av en julegave, hæh?), får penger av mormor og morfar, får sikkert noe kjedelig boblejakke opplegg som er ganske nedsig av pappa og steppmotha! også fikk jeg er sportsluftfilter til bilen (fikk det i sommer da, men følte listen ble så kort)
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

eirik s

Sitatikke vær så negativ.. tenk på stakkars Åsmund som ikke fikk noe, i motsetning til deg, som godter deg på den nye kontorstolen din og SPAMMER i ALLE juletråder! du tok den sant? litt tull og litt halvsannhet.. ironi.. just making sure du skjønner at dette er en spøk, og at jeg ikke egentlig er flink i engelsk, og at derfor byttet jeg til norsk på en sånn.. måte

Alle som har lyst til å gjøre narr av meg: This is how you do it...

H_Hansen

Jeg satser på å vinne 100 tusen på skrapelodd kalenderen min, mangler en kongle. den skal skrapes frem i morgen


guggi

Sitat fra: eirik s på 23 desember 2010, 20:14:10
Sitatikke vær så negativ.. tenk på stakkars Åsmund som ikke fikk noe, i motsetning til deg, som godter deg på den nye kontorstolen din og SPAMMER i ALLE juletråder! du tok den sant? litt tull og litt halvsannhet.. ironi.. just making sure du skjønner at dette er en spøk, og at jeg ikke egentlig er flink i engelsk, og at derfor byttet jeg til norsk på en sånn.. måte

Alle som har lyst til å gjøre narr av meg: This is how you do it...

jeg håper på en julegave av espen,opplæring i hvordan å gjøre mere narr av eirik.
life is better when you`re tan <3

Håkon

Sitat fra: H_Hansen
Jeg satser på å vinne 100 tusen på skrapelodd kalenderen min, mangler en kongle. den skal skrapes frem i morgen

Jeg klarte ikke vente, skrapte de 2 siste i går.
Manglet 1 kongle fra 100K.... Jeg HATER skrapelodd.
Tjalvæææ

MCM

Jeg fikk SS-uniformen til bestefar.



neida

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

SK

Hvorfor lage dette emnet på Lillejuleaften ?
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Stolen96

Sitat fra: SK på 23 desember 2010, 21:00:24
Hvorfor lage dette emnet på Lillejuleaften ?
Ja skulle jo blitt lagd i morgen kveld eller lørdag.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Leifi

Jeg fikk en feber, var akkurat deg jeg ønsket meg, kan muligvis ha vært en gave ifra akevitten som var alt for snill! :D
yay, i ride little bike

TønsbergBendik


MagnusTS

Sitat fra: Gveggi snegg på 23 desember 2010, 20:31:04
Sitat fra: eirik s på 23 desember 2010, 20:14:10
Sitatikke vær så negativ.. tenk på stakkars Åsmund som ikke fikk noe, i motsetning til deg, som godter deg på den nye kontorstolen din og SPAMMER i ALLE juletråder! du tok den sant? litt tull og litt halvsannhet.. ironi.. just making sure du skjønner at dette er en spøk, og at jeg ikke egentlig er flink i engelsk, og at derfor byttet jeg til norsk på en sånn.. måte

Alle som har lyst til å gjøre narr av meg: This is how you do it...

jeg håper på en julegave av espen,opplæring i hvordan å gjøre mere narr av eirik.

Og så kan du gi opplæring i hvordan å drite seg ut på internett!

Sitat fra: Håkon på 23 desember 2010, 20:52:19
Sitat fra: H_Hansen
Jeg satser på å vinne 100 tusen på skrapelodd kalenderen min, mangler en kongle. den skal skrapes frem i morgen

Jeg klarte ikke vente, skrapte de 2 siste i går.
Manglet 1 kongle fra 100K.... Jeg HATER skrapelodd.

Har ikke du vunnet nok i år allerede??

Gerber

Foreløpig en skjorte og en hettegenser og et smykke. Også litt penger.
Men nesten viktigst av alt; C på Kjemi-eksamen!!!!