"Kommunikasjon" med Intersport

Startet av eirik s, 22 juni 2009, 12:47:42

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Etter å oppdaget noen BMX-relaterte feil på nettsiden deres, sendte jeg en e-post til Intersport i går. Her er det jeg skrev:

"Hei.
Jeg vil påpeke at jeg har funnet i hvert fall 2 feil under produktdetaljer ved beskrivelsen av av BMX-syklene Haro F2 og F3 på deres nettisder.
For de første står det at rammene er laget av aluminium, noe som bare er tull. Ingen seriøse BMX-produsenter bruker det materialet i freestyle-rammene
sine lenger. Jeg vil gjette på at disse rammene er av den billige kombinasjons-legeringen tri-moly eller lignende.
For det andre står det at de har v-bremser, mens de i virkeligheten kommer med u-bremser, som er noe helt annet. Og på samme måte er det ingen seriøse
BMX-produsenter som bruker den slags bremser på syklene sine  (eller det er i hvert fall uhyre sjeldent) .

Jeg må si at det forundrer meg at dere selger et produkt det er såpass tydelig at dere har så godt som ingen kunnskap om. Nesten daglig må vi i det seriøse BMX-miljøet her i landet hjelpe nybegynnere som har kjøpt sykkel hos dere (og andre større sportskjeder), og som har endt opp med en meget dårlig sammensatt sykkel, feilaktig informasjon om produktet, eller ekstremt dårlig service når det oppstår feil (feil som oftest er et resultat av at den dårlige monteringsjobben).

Mvh
Eirik Strengehagen"


Her er svaret jeg fikk:

"Hei Eirik,

takk for tilbakemeldning.

Vi retter opp informasjonen.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!"


Trenger jeg si mer?

Jon

hahahahahahaha, totaly made my day :P

ekstrøm

hahahaha sykt bra tilbakemelding!
SitatTrenger jeg si mer?
nei.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

Damir

Var alt de hadde å si:

Hei Eirik, takk for tilbakemelding. Vi retter opp informasjonen. Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Ingenting mer enn det?
Sier litt om hvor seriøst de tar bmx'ene de selger altså. I laugh at Intersport, Hahaha :D
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner

eirik s


Rune

Sitat fra: Damir på 22 juni 2009, 13:01:37
Var alt de hadde å si:

Hei Eirik, takk for tilbakemelding. Vi retter opp informasjonen. Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Ingenting mer enn det?
Sier litt om hvor seriøst de tar bmx'ene de selger altså. I laugh at Intersport, Hahaha :D

Hadde du giddet å kranglet med noen som allerede har gjort seg opp en mening om din bedrift? Han som svarte jobber sikkert uansett bare med kundesupport.

eirik s

SitatHadde du giddet å kranglet med noen som allerede har gjort seg opp en mening om din bedrift?
Jeg synes da virkelig ikke jeg ordla meg på den måten.

SitatHan som svarte jobber sikkert uansett bare med kundesupport.
Og så? Skal det være en unnsyldning for å ikke ta en "kunde" som genuint har noe å utsette på service og kompetanse på alvor?

Rune

Det er vel ganske klart at du ikke har tenkt å kjøpe en sykkel derifra i den nærmeste framtiden ihvertfall.

eirik s


TønsbergBendik



eirik s

Surprise, surprise. Trodde du forresten det var det som var hovedpoenget med at jeg skrev til dem?

Tjalve

"Haro F3 BMX er en oppgradert utgave av F2, med enda bedre komponenter. Dette er sykkelen for deg som ønsker å utvikle deg i rikitg retning innen BMX kjøring, og er ute etter en sykkel som ikke er til hinder for din egen utvikling Haro benyttes av noen av verdens beste BMX kjørere, og de jobber kontinuerlig for å uvikle best mulig BMX sykler i alle sine segmenter."

tror aldri jeg har sett så mye bullshit i et avsnitt  :D
box fresh

Rune

Sitat fra: eirik s på 22 juni 2009, 13:57:06
Surprise, surprise. Trodde du forresten det var det som var hovedpoenget med at jeg skrev til dem?

Nei, men det er en meningsløs kamp å ta. Eller er det bare jeg som har mista livsgnisten min?

Damir

Sitat fra: Rune på 22 juni 2009, 14:58:39
Eller er det bare jeg som har mista livsgnisten min?

Ja. Tror nok det.
- Do what you like,
  and you will like what you did.      Stefan Lantschner