"Kommunikasjon" med Intersport

Startet av eirik s, 22 juni 2009, 12:47:42

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune

Dette var den dummeste krangelen ut av den dummeste grunnen hittil i år. Stakkars ole

Gerber

Sitat fra: Ole Brum på 23 juni 2009, 01:55:41
Da er vi igjen på ett nivå jeg ikke kan diskutere på .
Håper noen kan moderere denne tråden .

Hvis noen skal modereres i denne topicen, så er det du. Du lasher ut, og sparker vilt rundt deg (i overført betydning, såklart), uten å kunne backe det opp overhodet. Dette var i utgangspunktet en topic om at eirik hadde funnet feil ved beskrivelsen av syklene på intersport. Egentlig skulle du hatt warn, bare for å dra dette så inni HELVETES off topic som du har gjort det, med personangrep og alt. Dessuten virker det som om DU har flere softspots enn eirik, mtp dine reaksjoner hver gang man kan sense litt sarakasme.

Men HEY, jeg lurer på om vi greier å dra denne on topic igjen?
@Eirik: Kudos for å gidde å ta fyren seriøst.

Jeg tror MCM har rett.

OG FOR Å VÆRE ON TOPIC:

Jævla useriøs tilbakemelding fra intersport. Jævla useriøs produktbeskrivelse og, egentlig. Med den slags ute og går, er det ikke rart at (og jeg quoter * aka mads) "vi stadig ser en ny Haro, Nakamøkka eller Feiltema bmxer her i Kristiansand, De er der som regel i parken 3 dager på rad, og så ser vi de aldri igjen"

eirik s

Sitat fra: Rune på 23 juni 2009, 08:30:04
Dette var den dummeste krangelen ut av den dummeste grunnen hittil i år. Stakkars ole

I aim to please...