"Først og Sist" i kveld..

Startet av eirik s, 3 november 2006, 21:35:02

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Johnny Knoxville og Jeff Tremaine fra Jackass-crewet er gjester på Først og Sist i kveld. Nå skal ikke jeg dra i gang en diskusjon om enten Først og Sist (jeg hater Fredrik Skavland) eller Jackass (litt lei, men kommer til å se den nye filmen). Men...
Det slo meg akkurat at det er første gang at en redaktør for et viktig BMX-blad er gjest i et stort norsk underholdningsprogram. Jackass-regissør Jeff Tremaine var nemlig Art Director i legenderiske "Go - the Rider's Manual" på slutten av 80-åra/begynnelsen av 90-åra. Det er litt kult, synes jeg...

Thomas

lol.. Var Johnny Knoxville full? :P Han er så lættis ^^
-Sgitnuar_

SK

Han så drita full ut ;D
haha, og det der klippet med oksen var filmet 2 gang...hahahaha
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

SimenF

100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

eirik s

#4
SitatJeg har sett hele filmen jeg

Så flink du er da. Forresten:
SitatNå skal ikke jeg dra i gang en diskusjon om (...) Jackass

SimenF

100% av alle telefonkioskvoldtekter skjer i, eller rundt en telefonkiosk. Det samme med telefonkioskdrap, og telefonkioskran!

BroderHuck

Veit, rart å se sånne typer folk være på mæinstreem-tv.
High Hopes.

Scurra

De var på Topp20 også. Mr. Knoxville var så drita allerede da, at jeg tviler på at han i det hele tatt husker at han har vært innom NRK....

freeagent

han huska hvertfall ikke at han hadde vært på mtv music awards i danmark:D hahahahah.



Tryms

Jackass Number two var faktisk en utrolig artig film

Hockeyerdal

SitatJackass Number two var faktisk en utrolig artig film

Helt enig ;D Men, det er alltid ett men:

SitatNå skal ikke jeg dra i gang en diskusjon om (...) Jackass