"Nye Voldsløkka" update (faens politikerjævler)

Startet av eirik s, 8 juni 2008, 14:33:49

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Vel, det var dette jeg var redd for: http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080605/NYHETER/169554539

Sitatskatehallen og landhockeybanen kan bli utsatt på ubestemt tid.

Nei, det var jo bare tull at vi klagde da de rev den gamle parken. Vi skulle jo få noe nytt. Argh!

Filip


Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

eirik s

Sitat fra: Filip på  8 juni 2008, 15:06:57
Neeeeeeeeeeeeeei! du kødder?!
Ja, jeg lagde en fake webside for Østkantavisa (med masse andre nyheter i tillegg) bare for å lure deg...

Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

* aka mads

Dette er slike ting man virkelig MÅ bli sint for. De river den gamle parken (R.I.P) og låver en ny en, og da virker jo det enkelt og greit. Men det å bare utsette prosjekter, det kan vi ikke finn oss i. Har noen av dere sett en halvferdig fotballbane noe sted... Greia tror jeg nok er at det blir nedprioritert, og det skal vi ikke finne oss i!
M
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

henrikBergen

synes du (eirik) bør kontakte de i kommunen som styrer prosjektet og si det du sier i tråden her.

Thomas

Æsj... Det er så jævli typisk!

PS: Fattern har kontakter i VG, så om ønskelig, så kan jeg vel spørre om han gidder å ta kontakt og høre om dette er en sak de har lyst til å skrive om og gi en del oppmerksomhet. Anyone?
-Sgitnuar_

eirik s

Øhm... Vi hadde en runde i Dagsavisen og to i Aftenposten i fjor da det ble revet, og vi sa vel omtrent dette da.

Erik

oppfølgingssaker er alltid moro, hvertfall når de er såpass bra som dette her.
ting har en tendens til å skyte fart når det kommer frem i media.
Sykkel: sykkel

Jon


Scurra

Faens fittkukoslokommune.
Jeg får ikke til å starte med å sykle igjen denne sommern bare pga at vold ikke er der.
Horer.

Anki

Kanskje de bygger en park rett vedsiden av fotballbanen.

stian s

ja,anki
kanksje dem har bygget en allerede...noen som har sett etter?

thebmxboy

Alle visste jo at dette kom til å skje, så det burde jo egentlig ikke være noen stor bombe.