forsikringspenger, hva bør jeg gjøre

Startet av Leifi, 12 juni 2009, 16:02:54

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Leifi

Hola

har seg sånn at sykkelen min ble stjålet, men jeg får forsikringspenger igjen, så da har jeg to valg, og lurer på hva jeg bør gjøre egentlig.

1. ny custom sunday ian sykkel me kremdeler, sykkelen koster rundt 12 000, altså da bruker jeg alle forsikringspengene på den.

2. wtp envy, kjøper brukt ifra en venn, bakfelg er herpa pga bremsebruk, men det må byttes uansett på grunn av at det er rhd. får den for rundt 4500, kan kjøpe helt ny envy for 5700.

jeg vet ikke hva jeg bør gjøre enda.
hva ville du gjort?
yay, i ride little bike

:-Petter


Spunky

du kan få kjøpa min WTP 5000 komplett:D

Leifi

men en annen faktor er at jeg ikke har fått forsikringspengene enda, men det er ganske sikkert alikevel da, hadde vert litt tabbe å kjøpt sykkel viss jeg ikke fikk pengene, det er det samme som tre månedslønner, men er så jævla lei av å ikke ha sykkel nå + det er faktisk fint vær nå.
yay, i ride little bike

Espen

Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Leifi

Sitat fra: Espen på 12 juni 2009, 16:36:14
kjøp FUNday!

altfor liten, har hatt en tierra en gang, og går ikke tilbake til den størrelsen. forrige ramma var en fit dehart som hadde ganske perfekt geo, men litt kort tt, men følte at den tålte veldig lite i forhold til bulker og sånn.
yay, i ride little bike

Espen

Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Erik

bare bruk alle pengene med en gang. jeg vet at du vet at du kommer til å oppgradere komplettsykkelen til det ugjenkjennelige uansett.
Sykkel: sykkel

Leifi

tror jeg venter til jeg har pengene i hånda, da er det større sjangs for å få tilbake den gamle.
den nye kommer uansett ikke til å bli like bra speca
yay, i ride little bike

Daniel

Enig med holsvik her, gå for nummer 1.

Leifi

mhm, tror eg går for nr1, komplettsykkelen vil nok bli dyrere i lengden enn å kjøpe en skikkeli sykkel med en gang.
yay, i ride little bike

Gøran

1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Leifi

#12
Sitat fra: Gøran på 12 juni 2009, 23:57:20
Sitat fra: :-Petter på 12 juni 2009, 16:04:50
Brukt alt på alkohol.
word

njæ, da hadde ikke pengene vart lenge
yay, i ride little bike

TønsbergDavid

Nathan Williams

Nicolas

Alle som stemmer på Alkohol, rekker på hånda nå! hihi^^

Carlsberg Stark Øl Vol: 5,2 <3
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!