Hovedmeny

Fly 3 amigos

Startet av cc, 29 mars 2006, 01:56:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

cc

Applaus, endelig har jeg klart å rotet meg til å skaffe ny sykkel!
Har lenge hatt lyst til å teste ut motivlakkering, og nå fikk jeg gjort det også. Legger ut noen bilder her nå, så kommer det bilder av hjelmen og sykkelen i bedre lys (ute) når været tillater det.

Kjøpte rammen originalt i grå, som dere ser av første bildet. Denne pusset jeg ned, og lakkerte i 2 toner av blå metallic, og en sølv-beige metallic. Så sendte jeg rammen til en motivlakkerer, og da den kom tilbake med motivet på, la jeg klarlakk på ramme og gaffel.

Har ikke fått syklet på den enda, men den er overraskende mer oppreist enn den gamle, føles som å sitte på en vanlig stol, fremfor den gamle som føltes litt som en landeveissykkel. Har foreløpig ikke kuttet verken styret, aksling, eller setepinne. Det kommer etterhvert, må prøve meg frem litt.

Tusen takk til BmxElement for hjelp med hjulbygging og service!
Kommer tilbake med deleliste og bedre bilder etterhvert. Gleder meg til å sykleeeee  8)

Original:


Før/etter klarlakk:


Flere bilder, klikk for stor versjon

BroderHuck

Ooh, så deilig ramme... Den der kommer du til å ha det mye morro med iaf! Sommer, here we come!
High Hopes.

TomasN

fineste sykkelen innpå forumet tl nå!

Ole Jacob

dette ble bra! uansett hvor mye du betalte for å få den lakkeringsjobben gjort, så var det definitivt verdt det!

dødsbra cc!

Bmx_tulebox

så sinnsykt tøft!

cc

Takk takk, fine tilbakemeldinger :)
Rune: Ja, det var vel på tide, hehe. Så får vi se om ca 2kg lettere sykkel gjør noe for syklingen min da...
Spamkid-Caspar: Jeg har hittil betalt ca 800 kr for primer og lakk som jeg la på selv - kjøpte alt på Torshov Bilrek, de har godt utvalg. Motivlakkeringen har jeg ikke betalt en skit for, jeg skal lage hjemmeside til han, så det går opp i opp, yay.

JanPhilip

Ja, får vel egentlig slenge meg på, ble fett med motiv lakk ja. Får du matchende hjelm og? Hvor mye veier den nå?

Erik

så bedre ut når den var grå :P


hehe, neida. syns den var dødskul, men du må få deg litt bedre bilder. minst ett sidebilde! gleder meg til å prøve den når jeg kommer bort igjen ;)
Sykkel: sykkel

harry

Fineste lakken jeg har noen gang sett! Fantastisk! Hva gjør du viss du får en kjempe ripe i lakken?

BroderHuck

Sitat fra: harry på 29 mars 2006, 16:07:17
Fineste lakken jeg har noen gang sett! Fantastisk! Hva gjør du viss du får en kjempe ripe i lakken?

Fyller igjen med tusj selvsagt, hva ellers?  ::)
High Hopes.

Ole Jacob

Sitat fra: harry på 29 mars 2006, 16:07:17
Hva gjør du viss du får en kjempe ripe i lakken?

ikke en dritt?

harry

jeg hadde bææda jævlig! lakken er jo et mesterverk!

SteinG

lakk man er glad i "beskytter" man med mange lag klarlakk slik cc har gjort

Fr£|)RiK

driiiiit kul sykkel CC!!! går er og ganske kult da..men den du har nå er mye bedere

MCM

Den ble rå.. du har jo skillz
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.