Eclat teck nav lager

Startet av Dapp, 2 mai 2014, 10:07:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Dapp

Hei,


Lenge siden jeg har vært her nå. Har flyttet til Oslo å tenkte det var på tide å tørke litt støv fra BMX'en. Den står nå i hjembyen min men har planer om å hente den nesteuke engang. Slik jeg husker det så var lageret i navet ødelagt og må byttes.


Q: Hvor får jeg tak i ett nytt lager til Eclat teck nav nå?


Takk for svar.

Dapp


cc

Tja, vet ikke helt med Eclat i disse dager. Kanskje best å henvende seg til ArenaBekkestua.no som har utsalg for BrownCouch (de som har agentur her i landet såvidt jeg vet).
Kan også være du får et godt svar fra BmxElement.no vet det svares på mye rart om de fleste produsenter der ;)

Dapp

Sitat fra: cc på 19 mai 2014, 01:53:58
Tja, vet ikke helt med Eclat i disse dager. Kanskje best å henvende seg til ArenaBekkestua.no som har utsalg for BrownCouch (de som har agentur her i landet såvidt jeg vet).
Kan også være du får et godt svar fra BmxElement.no vet det svares på mye rart om de fleste produsenter der ;)

Kjøpte navene hos BAB om de enda eksisterer?

Ruggeland

BAB er desverre lagt ned. Hør med http://www.browncouch.no , de har agentur på WTP/Eclat
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

cc

Sitat fra: Kristian SJeg har litt div lager på lur i garasjen. Mulig jeg har noen. Evt kan han ta kontakt med Brown Couch eller banke ut lagra, stikke på G.heier og kjøpe nye. De har garantert.

Sitat fra: MerunoBrown Couch selger nå til Boardshop.no. Eller be han ta det med BC og få dem til å sende til Arena