Trondheims skam.

Startet av Rune, 27 mars 2007, 23:35:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rune


Rølla

Han kunne skate, men for en jævla drittunge av en toy!
.Bikers unite.

* aka mads

virket veldig sympatisk han der... idiot
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Andex

Har sett han mange ganger! han kaller jeg gangsta'n! en gang kastet han en stol på en unge som skatet som var 10 år kanskje! ungen begynte og grine og faren hans kom og gidde han kjeft. Han sparket et skateboard en gang i meg og!!!

MeaN

Sitat fra: Andex på 28 mars 2007, 08:06:57
Har sett han mange ganger! han kaller jeg gangsta'n! en gang kastet han en stol på en unge som skatet som var 10 år kanskje! ungen begynte og grine og faren hans kom og gidde han kjeft. Han sparket et skateboard en gang i meg og!!!

det er bare å samle dem han rørte og banke ham opp sånn at han husker det lenge...
zup?

dalåker


Rune

Sitat fra: MeaN på 28 mars 2007, 11:14:47
Sitat fra: Andex på 28 mars 2007, 08:06:57
Har sett han mange ganger! han kaller jeg gangsta'n! en gang kastet han en stol på en unge som skatet som var 10 år kanskje! ungen begynte og grine og faren hans kom og gidde han kjeft. Han sparket et skateboard en gang i meg og!!!

det er bare å samle dem han rørte og banke ham opp sånn at han husker det lenge...

Å det var nok ifra deg. Gidder ikke synke til hans nivå. Han vil ikke lære noe på det uansett.

Thomas

Æsh, han der virket som en jævla idiot... Håper noen banker han en vakker dag
-Sgitnuar_

Anki

Vold løser ingenting.

ole_bmx


Ace

ødelegger han mobilen sin bare for å få ny eller? fy faen....

SK

Sitat fra: Anki på 28 mars 2007, 12:52:59
Vold løser ingenting.

Nei, men det er godt og banke vettet ut av noen du hater.. er ikke meningen det skal løse noe som helst.. det er bare godt..  8)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Jørgen S. G.

Man skal ikke ty til vold.

MeaN

Sitat fra: Rune på 28 mars 2007, 12:44:44
Sitat fra: MeaN på 28 mars 2007, 11:14:47
Sitat fra: Andex på 28 mars 2007, 08:06:57
Har sett han mange ganger! han kaller jeg gangsta'n! en gang kastet han en stol på en unge som skatet som var 10 år kanskje! ungen begynte og grine og faren hans kom og gidde han kjeft. Han sparket et skateboard en gang i meg og!!!

det er bare å samle dem han rørte og banke ham opp sånn at han husker det lenge...

Å det var nok ifra deg. Gidder ikke synke til hans nivå. Han vil ikke lære noe på det uansett.

hvis den unge han kastet stolen på var min bror eller god venn, hadde eg ikke brydd meg om eg synker til noen nivå med å banke ham. hadde bare gjort det.

å ødelege mobilen hans er hans egen problem, men å kaste stol på en unge som har ikke gjort ham noe er over streken.
zup?

Tønsberg Sebastian

så ikke hele filmen men jeg vet ossen sånne fyrer er! de er noen idioter
I love my bike!:)

the one taste.