Hovedmeny

bekkestua

Startet av snaffle, 18 august 2006, 15:54:28

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

snaffle

er det noen som vet sånn ca. hvor høy rampen på bekkestua er?
er ikke den rundt 1,60m?
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Hvilken rampe? Hvis du tenker på spine-minien så ble den revet for 2 år siden. Men det stemmer nok at den var ca 1.60, ja.

snaffle

er den revet?, har ikke hvert der på ca. 2 år. hvordan ser det der ut nå, kan noen poste bilder.
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Bekkstua Arena åpner om 2 uker. Betongpark med mye banks ute. Liten innendørspark med litt snåle ting og en jævla fet jumpbox!!!!  ;)

Ekslusiv åpningsdag for BMX er lørdag 2 september.

snaffle

ohh fett a, dit må jeg dra. det er fortsatt gratis ikkesant?
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Utedelen er vel det, regner jeg med (?) Inne blir det årskortordning...

snaffle

#6
ligger utedelen på samme seted som den gamle parken?, og hvor en den innedelen?
Suddenly a wild Alex appeared

cc

Alt er der det har vært. En liten byggings til i helga, så er vi nok i mål med boksen. Noen av de som allerede har vært der som har tid i helga?

Rølla

Sorry mækk. Jobbe og krangle med dama...
.Bikers unite.

eirik s

Jeg får ikke lov av tannlegen...

Catha

Stakkar, jeg synes vi alle skal ønske Eirik lykke til hos den onde, slemme tannlegen.. (selvom han sikkert har vært der nå..)
HOLD UT! vi føler med deg!! (iallefall jeg..=P)

Jeg kan sikkert jobbe imorra? hehe.

eirik s

Takk for det. Jeg har fått masse gøy dop, så jeg klarer meg fint. Og min lille grøftegraving i kjeften var nok ingenting sammenligna med de blodsprut-greiene cc hadde for litt siden...

Kristian S

Jeg skal også operere ut et par visdomstenner på tirsdag. Tenner er noe dritt. de skulle vært av plast også skulle de vært til å skru ut og inn.

Eivind

Jeg var på bekkestua i dag og syklet... det er ganske bra der :)
Det ser ut at det blir ganske stor betongpark...
Men bmxere har vel låv å sykle der vel? ???

JanPhilip

Kommer jo ann på hva slags stein de legger der, men du får garantert lov til å sykle. Grindingen blir det sikkert noe annet med.