Åpningsfesten for Areana Bekkestua fredag 1.september

Startet av Martin NØFF, 30 august 2006, 15:01:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Martin NØFF

Stig legger opp til megafest med konsert med Karpe Diem, Gatas Parlament, Torch, Erik og Kriss samt flere lokale band samt skate, bmx og danse show.  Se  http://www.ungdomstjenesten.com/tekster/arena_bra_apningsfest.html
Dette blir verd et besøk!

BMX showet vil starte tidligst kl 19:00, sansynligvis en del senere. Onsdag vil Stig gjerne ha hjelp til å rigge rampene for åpningsshowet. Da blir det også anledning til å påvirke oppsettet av rampene og trene for de som skal kjøre show.
Supert om noen kan stille på så kort varsel.
Trolig blir det anledning til trene på rampene torsdag også men dette er forbeholdt de som skal kjøre show.

Vet dere har jobba masse i det siste men Arena er så viktig for oss at jeg håper dere orker et siste krafttak.

petter speth

får dem nye ramper der da.. til det showet?.. og hvis, blir de der da eller blir de tatt bort seinere? og hvor mye koster det å komme inn?

eirik s

Øhm. Siden det er åpninga av en ny skatepark, er det vel mulig at man benytter de nybygde rampene i den nye parken.
Regner med at det er gratis å se på showet.

Martin: Sorry at jeg ikke kunne komme i dag, men familiære ting gikk foran i dag  ;D Er det flere enn CC og meg som skal sykle på fredag, forresten? Og når kan vi teste ting i morra?

Bmx_tulebox

jeg kan godt være med å kjøre show... når er det jeg burde være der?

cc

Donkey og jeg kommer. Satser på banen til østerås om ikke du kan få til bil, Eirik. Lars, det står jo nevnt kl 19 i tråden her, vi satser vel på å være der rundt da.

BMXgutten


Eivind

jeg vil også dit..... men har ikke så mye penger nå, venter på stipend :)
bor i kragerø.. så er litt stress..
men kan jo se da..

eirik s

Bare for å poengtere det:  Lørdag er den dagen det er fritt fram for alle til å sykle. Dere må gjerne komme og se på på fredag, men vi må begrense syklinga i showet til noen få...

Jacko


Martin NØFF

Sitat fra: eirik s på 30 august 2006, 19:15:59

Martin: Sorry at jeg ikke kunne komme i dag, men familiære ting gikk foran i dag  ;D Er det flere enn CC og meg som skal sykle på fredag, forresten? Og når kan vi teste ting i morra?
Regner med at det er folk der hele kvelden. De jobber på spreng for å få alt ferdig til åpningen.
Westgård og Stian fikk kjørt litt på BMX linja i går. Tar tid å bli kjent med den nye boxen så det er nok lurt å teste litt.
Hvem som skal sykle er opp til dere. Gudd løkk.

Martin

eirik s

Hehe. Tomas W og jeg fikk oss en liten time i hallen i stad sammen med 3 skatere. Det var nok siste gang vi får så god plass å boltre oss på der, tenker jeg  ;D
For egen del kan ikke jeg love noe særlig "forrykende" sykling i morra. Har ikke blitt helt godvenner med boksen vår ennå, så CC og Donkey får stå for dra-på-delen. så kan jeg stå for lip-tricks-jeg-har-kunnet-i-15-år-delen...