Din sykkel vekt?

Startet av Singletta, 7 oktober 2006, 17:51:49

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Singletta

Hallaos..pegless veide min 14kg :o ... nåverende vekt etter kapping av styre, setepinne, akslinger er vel rundt-om 13" i think... hvor mye veier din sykkel?

OleA

K-town / Granli knights

Rølla

.Bikers unite.

eirik s

SitatHallaos..pegless veide min 14"

Veide den 14 tommer? Ikke verst. Min veier 43,5 cm. Eller 5 3/4 liter, hvis man foretrekker det. Det blir forresten 17 grader Celsius...

ola bmx

Pointless team member

Singletta

Haha skrev feil, tenkte ikke over det :D

MeaN

ca 13 kg. men skulle gjerne ha mindre.
zup?

Singletta

Sitat fra: Rune på  7 oktober 2006, 18:57:06
10,5kg
ai... hvordan har du fått den så lett da? jeg kjører pegless...kappet styre, setepinnen, akslinger+ fjernet forbremse... den var vel tung når jeg fikk den... 14.5kg kanskje... no veier den rundt-om 13kg

Erik

Sykkel: sykkel

harry

Sitat fra: BergenHenning! på  7 oktober 2006, 19:11:23
Sitat fra: Rune på  7 oktober 2006, 18:57:06
10,5kg
ai... hvordan har du fått den så lett da? jeg kjører pegless...kappet styre, setepinnen, akslinger+ fjernet forbremse... den var vel tung når jeg fikk den... 14.5kg kanskje... no veier den rundt-om 13kg

Lettere deler...

Min veier 11.5 elnz

Nicco


petter speth

har mashallen og kjører pegless, har kappa styre, setepinne og har kjøpt lettere grips (fly ruben) kan tenke meg ca 13

Kristian S


Langseth

12.5 med 1pc krank, macgyver styre/stem. Blir vel rundt 11.5 med 3pc og nytt styre/stem

harry

Sitat fra: -Larz- på  7 oktober 2006, 22:55:58
Der hvor jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at den veide ca. 14 kg, men da jeg veide den da jeg kom hjem veide den litt over 15 kg :o
Men den har gyro og greier da! Skal etterhvert bytte ut noen deler for å få den lettere! Sete og setepinne osv...

G-sport, intersport eller XXL?