Hvor i oslo kan jeg kjøpe billig bmx?

Startet av niikkooo, 1 september 2009, 19:10:55

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

niikkooo

Heisann!

Er ikke ute etter kvalitet fra bmxelement, men rett og slett en billige bmx fra biltema, xxl eller g sport. Noen som har sett butikker i oslo der de selger det?

Takker på forhånd!

Jon

Sitat fra: niikkooo på  1 september 2009, 19:10:55
biltema, xxl eller g sport
tipper de har det du leter etter på biltema, xxl eller g sport..

niikkooo

Har lett i noen butikker i oslo, men har ikke funnet noe ennå. Så derfor lurer jeg på om noen vet om et sted der de selger bmx.

sebb

som regel så har sprtsbutikkene det i katalogene sine eller på nettsiden, men IKKE i butikken. dette gjelder bmx, fordi det er ikke det de får solgt mest av, derfor er det en bestillingsvare. så vis du går på for eksempel G-sport å spør om de kan bestille for deg gjør de det :) det gjør ivertfall G-sport i sandvika der jeg jobber...

eirik s

Jeg skjønner at du planlegger å få et dårligst mulig inntrykk av BMX helt fra starten av?

sebb


Nicolas

Sitat fra: eirik s på  1 september 2009, 20:19:23
Jeg skjønner at du planlegger å få et dårligst mulig inntrykk av BMX helt fra starten av?

Ganske enig der, du.
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

Jon

mange "sportsbutikk-sykkler" koster jo mye det samme som element-sykkler, så hvorfor ikke kjøpe fra element...


v e g a r d

De kjører jo salg på årets sykler og saker? Der kan du gjøre et varp! Hvis ikke har jeg sett Haro sykler på Oslo Sportslager..

Don Runo

Ikke kjøp det aller aller billigste. Det er laget av folk som ikke bryr seg om å bruke sterke matrialer, eller montere ting på ordentlig vis. Eller som Eirik sier: bryr seg om hvilket inntrykk du får av sporten. Husk at dette er en sykkel du skal bruke hardere enn en vanlig sykkel, og du må føle deg trygg på den. På sykkelverkstedet jeg jobber, er det en del ting på en Biltema-bmx vi ikke kan reparere, fordi noen av delene er av så gammel standard at vi ikke har verktøy som passer lenger.

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

TheWTP

Sitat fra: niikkooo på  1 september 2009, 19:40:35
Har lett i noen butikker i oslo, men har ikke funnet noe ennå. Så derfor lurer jeg på om noen vet om et sted der de selger bmx.


Sjekk Bab.no 
   Bab Er Forkortelse For Bikes and boards og liger mesten midt i sentrum av oslo tror det er rett rundt me aker brygge prøv der! mange kule bmx'er du vill like der!

Hilsen TheWTP

Emilz

Sitat fra: TheWTP på  1 november 2009, 16:55:22
Sitat fra: sebb på  1 september 2009, 20:11:28
som regel så har sprtsbutikkene det i katalogene sine eller på nettsiden, men IKKE i butikken. dette gjelder bmx, fordi det er ikke det de får solgt mest av, derfor er det en bestillingsvare. så vis du går på for eksempel G-sport å spør om de kan bestille for deg gjør de det :) det gjør ivertfall G-sport i sandvika der jeg jobber...

Så vist jeg går ner til G-Spoort å spør omm de kan bestille ner en We The People Justice, så gjør de det??

hilsen TheWTP .. ..

Tviler, tror nok g-sprt bare tar inn dbs diamnt ovssv, men du kan jo spørre

sebb

Sitat fra: TheWTP på  1 november 2009, 16:55:22
Sitat fra: sebb på  1 september 2009, 20:11:28
som regel så har sprtsbutikkene det i katalogene sine eller på nettsiden, men IKKE i butikken. dette gjelder bmx, fordi det er ikke det de får solgt mest av, derfor er det en bestillingsvare. så vis du går på for eksempel G-sport å spør om de kan bestille for deg gjør de det :) det gjør ivertfall G-sport i sandvika der jeg jobber...

Så vist jeg går ner til G-Spoort å spør omm de kan bestille ner en We The People Justice, så gjør de det??

hilsen TheWTP .. ..

nei, absolutt ikke. vi bestiller bare de bmx merkene vi har avtale med, som er Haro når det gjelder bmx.

jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe sykkel fra g-sport ( vil ikke anbefale noen andre det heller ) enesten jeg gjør der er å skru de opp, så jeg veit hvor dårlige de er :P

så konklusjonen min er : ta turen til Bikes And Boards ! :)

Sebb.