Hovedmeny

Gyro?

Startet av Vebjørn, 24 februar 2013, 18:55:19

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Vebjørn

Var og tittet på noen deler på chain her om dagen og fant denne: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=77298

Hva er forskjellen på denne og vanlig gyro? 

Lager den ikke lyd? Tåler den mer?


- Vebjørn
Sitat fra: Gerber på  8 februar 2011, 23:27:02Kan du holde av til jul neste år, fordi da har jeg konfirmasjonsjulefest og tror kanskje jeg er litt interessert i 15 av eikene fra bakhjulet og 11 fra framhjulet. Men bare hvis det er "LSD". Også krankspaceren.

Tjalve

Den har lager! Gir mindre friksjon når den er i spenn. Ser også mye finere ut enn de billige jern gyroene. utenom det er det mye det samme som en billig en, kjøpte en slik selv og funket helt fint for meg.
box fresh

eirik s

Den er også stivere enn billigvarianten. Jeg har kjørt med gyro i *host25årkremt*, og den der er uten sammenligning den beste jeg har prøvd.

Gerber

Eirik, det er lengre enn mitt liv. Takkformeeeej

Ruggeland

Sitat fra: eirik s på 26 februar 2013, 19:52:50
[...]den der er uten sammenligning den beste jeg har prøvd.


Burde du ikke sammenligne med noen andre da?
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Sitat fra: RuggelandBurde du ikke sammenligne med noen andre da?

Jeg trodde jeg på en måte gjorde det, jeg:
Sitat fra: eirik sDen er også stivere enn billigvarianten.

Uansett, for å gjøre det helt klart: Jeg har ikke kjørt med GTX i 25 år (den har ikke eksistert så lenge), men jeg har kjørt med fire andre varanter av gyro. 2 billigversjoner fra Odyssey, en fra SST og en fra Snafu, tror jeg. Odsy og SST sine var helt greie, mens Snafu sin sugde (den flexet og gikk treigt rundt når man holdt bremsen).  GTX er mye bedre enn noen av disse.