Hovedmeny

Rap

Startet av KentOtnæs, 12 november 2011, 18:19:47

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

KentOtnæs

For dere som hører på rap osv, har en kompis som rapper om hvor han vokste opp og slikt.


Viss dere kan gi han feedback på denne låten : http://www.youtube.com/watch?v=MK7M4tCu6yE#ws  , Så blir han glad!

Don Runo

Yo

Jeg ville kutta ut en god haug av ordet "Billefjord", og ikke rima fjord på fjord.

Ord
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

KentOtnæs

Sitat fra: Meruno på 12 november 2011, 18:59:38
Yo

Jeg ville kutta ut en god haug av ordet "Billefjord", og ikke rima fjord på fjord.

Ord
Ska si til han (:

* aka mads

Litt mye billefjord ja...

Akkurat dette med rap har blitt en veldig stor greie på nettet i det siste, her er noen eksempler på bilder som folk legger ut for å gjøre oss beviste ovenfor dette problemet:






En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

TønsbergBendik

Åååh, yehh, åhhh bille bille bille billefjord

SkedsmoSimen

gi opp. nuff said

helge36

Rap eig, denne sangen Var kjempe kul;) men da eg like best e 50cent, eminem, bruno mars og skrillex
eg heite helge og eg lika å sykla bmx:)

Gerber

Har han vurdert å legge den ut på hip-hop.no?

cc

Den blir fort masete når det er så mye repetisjon (altså at bille forekommer så sykt mange ganger på kort tid).
Skal sies at jeg ikke er noen stor fan av rap, men kan fint sette pris på noe som har enten god melodi eller tekst. Kom over denne i går og synes den var ganske kul, spesielt til å være om et dataspill:
http://www.youtube.com/watch?v=j50u0zUeCmU#ws

Don Runo

En budskapsmessig ting. Jeg synes teksten burde ha et klarere budskap. Den starter som en "get yout hands up for Billefjord", men går over til en "please ikke flytt fra Billefjord". Det virker litt som budskapet er "Alt du trenger å vite eller ikke vite, eller burde eller skulle ha visst om Billefjord" og det blir for loddent.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

SK

Fra et TV-Show som heter "whose line is it anyway"
Drew Carey(verten): Can the audience say a music style?
Audience: RAP!
Drew Carey: No i meant a real music style..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"