Jobbuke...

Startet av sMs, 27 november 2011, 19:15:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

sMs

Hei.


Første uka etter jul, har vi jobb uke.


Kor var du?
Anbefaler du jobben?
Chase Hawk <333333333333

Jonas

Moksnes sport stjørdal :) roligste uka i hele niende ^^


Satte bare opp sykler å tullet på lageret hele uka :D

Don Runo

Jobba på G-sport i storgata. Jentene fra klassen som smugrøyka i heisen fikk et par Scetchers sko hver på slutten av uka. Jeg og kompisen som ble slava på lageret fikk lov til å kaste kniver i tomme pappesker. Det anbefales ikke.

Neste OD jobba vi med å rydde et videolager, da fikk vi lov til å ta med oss alle filmene som ikke hadde cover, og vi endte opp med en søplesekk hver med VHSer. Hele Rocky-serien, Harley Davidson and the Marlboro Man, Childs Play. På toppen av det hele hadde røykejentene jobb i en barnehage vi kunne se, og den dagen øsregna det. Det anbefales, men det kan bli vrient å finne et sted som har VHS.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

krølle

rema 1000. fikk et skateboard som jeg trilla rundt på lageret med mens jeg hucka damer :)

oskar

Arbeidsuke i miltæret. Bodde i telt, fikk skyte med gevær og krabbe rundt i snøen.

lol, det er 13 år siden.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

sMs

Sitat fra: oskar på 28 november 2011, 20:39:04
Arbeidsuke i miltæret. Bodde i telt, fikk skyte med gevær og krabbe rundt i snøen.

lol, det er 13 år siden.

Hørtes litt artig ut egentlig.
Chase Hawk <333333333333

oskar

Det var i gamle dager når det var aktive Heimvernsdistrikt rundt i landet. Du kan jo ringe og høre på Ørlandet om de har plass til deg.

Jeg hadde ansvaret for to 15 år gamle jenter fra Stord når jeg hadde førstegangstjeneste. De hadde arbeidsuke i marinen og var med oss i Kystvakten på tokt i 10 dager.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

BergenTorArne

jeg fikk ei øks og en caps på øye bygg å bo i 9. klasse :)
nææææh

SK

Jeg jobba på Mix storkiosk å fikk låne filmer gratis, lånte og så 29filmer på 5dager.
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

TK

Aner ikke hvor gammel du er, men vil anbefale deg fraktebåt eller fiskebåt. Ufattelig mange utfordringer som er ombord i en båt. Det kan dog være at en uke ikke er lang nok tid, men om du har muligheten til å få noen dager til og du er gammel nok, så hadde jeg nok valgt det.

Om du ikke er vandt med båt så kommer du nok til å spy en del, men det går seg til. Spis ingefær så går det fort over!