The Gathering 2012

Startet av warland, 2 desember 2011, 00:17:41

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

warland

Hei :D lurte på om det var noen på forumet som skal på "The Gathering 2012"?


http://www.gathering.org/tg12/en/


https://www.geekevents.org/
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Anders Løten


warland

Sitat fra: Anders Løten på  2 desember 2011, 00:29:58
TAPER-GRUPPA... nei takk
Er ikke interessert i å høre din mening om TG. Spurte om hvem som skal dit! Og det å definere PC entusiaster som "Tapere" er etter min mening oppskrytt. De som liker data må få lov til å dra på datatreff uten å bli undertrykt av mennesker som deg.
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

Don Runo

Sitat fra: Anders Løten på  2 desember 2011, 00:29:58
TAPER-GRUPPA... nei takk

...sa en som deltar på et forum hvor alle sykler barnesykler.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Johan

HMLVK BMX Crew

SkedsmoSimen

Sitat fra: Meruno på  2 desember 2011, 22:36:00
...sa en som deltar på et forum hvor alle sykler barnesykler.

I didnt answer no fucking rsvp to attend this shit

cc

Finnes det fortsatt en demoscene og liknende konkurranser på TG der deltakerne lager stilige greier, eller har gaming tatt over helt?

warland

Sitat fra: cc på  4 desember 2011, 16:37:13
Finnes det fortsatt en demoscene og liknende konkurranser på TG der deltakerne lager stilige greier, eller har gaming tatt over helt?
Er enda mye slike konkurranser ja CC ;) Utrolig mange kreative og flinke ungdommer som vet hva de driver med. Dette er konkurranser innen spill utvikling, og konkurranser i ulike animasjons kategorier. Utrolig fett å se på hva smarte hjerner kan få til iløpet av 4 dager på TG ;) Er helt klart hvert å være med på (hvis man har interesse for slikt).   
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

H_Hansen

Er litt synd at slike samlinger nesten blir sett på som tabuu. Folk godtar jo ikke andres interesser.

Uansett, jeg skal ikke på TG og aldri vært der. Hadde vært morro, men føler jeg ligger hakke under interessegrensa for slike ting. Og havner nok lenger og lenger ned der med åra.

Desutten så ser de sitteplassene helt for jævlig ut. Plaststoler med alt for høye pulter. Skriker jo senebetennelse lang vei.

Dapp

bare å ta med egen stol det da :) pultene er ikke høye såvidt jeg vet. Sist jeg var der så var pultene en pall lagt avlangs høye :) (faktisk laget av paller)

Åsmund

kjærlighet gjør blind