Musikktråden!

Startet av Rune, 11 mars 2007, 17:35:38

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Gøran

MAd insane gangta rap, fins ikke bedre, DIPSET & B-i-g aka Biggie Smalls Aka The Notorious B i g Rprznt 1601 og g.o.d.s
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Gøran

og tecno rave mens jeg drikker burn å hyler som en liten jente
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Gerber

Ja, for DIPSET er vel knapt nok gangsta-rap

MCM

indian chanting tunes
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

H_Hansen

Er ikke maaad gangsta selv, men hører for det meste på undergrunds hipHop og rap som ikke glir rett inn i top20 lista. Dette er fordi det er rap som ikke alle har hørt om. Jeg blir lei av å høre låt etter låt om penger, penger, penger, "gangsta Grills", Rims, etc.

Følger du mainstreamen til 50-cent, Erik og Piss, Karpe Diem, og diverse,(no offence) så har du kansje ikke hørt om alle disse under.

Dette er artister/grupper med virkelig tallent, meninger og dybde:

Vinnie Paz
Random Luck
A.O.T.P
Gamle Wu-tang
GangStarr
Nas
KRS-One
Jurassic-5
Black Noise

med mer.

Elias

Sitat fra: Gøran på 11 november 2009, 16:24:02
MAd insane gangta rap, fins ikke bedre, DIPSET & B-i-g aka Biggie Smalls Aka The Notorious B i g Rprznt 1601 og g.o.d.s
word!
Big-L er også utrolig bra.

RL1

Dubi dubi dubi DUBSTEP!
Bl.a. Rusko, Skream, Caspa, Bar 9, Emalkay og Koan Sound.
MilkshakeCo.

Åsmund

j9 og onklp skal på skola våres i morra.

mfdoom og deltron3030 er flott.

helge36

I denne tråden har du muleghet te å skriva om kaslags musikk du høyre masse på:)
Eg høyre masse på Eminemm og 50 cent for da e jo gengster ,og bruno mars og green day. ka høyre deko på?
eg heite helge og eg lika å sykla bmx:)

cc

Sitat fra: helge36 på 17 oktober 2011, 21:34:53
I denne tråden har du muleghet te å skriva om kaslags musikk du høyre masse på:)
Eg høyre masse på Eminemm og 50 cent for da e jo gengster ,og bruno mars og green day. ka høyre deko på?
Slo sammen posten din med den allerede eksisterende tråden med samme navn. Neste gang bør du  søke før du starter ny tråd, og når du skriver her på forumet kan du holde deg til bokmål.
Ellers: Fint du drar i gang litt prat! Her er link til min Grooveshark-profil, der finnes litt av hvert.

warland

"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min



krølle

er en ganske simpel sang egentli, men er noe med denne sangen som gjør alle triks så mye mindre skummelt!!


http://www.youtube.com/watch?v=0OpjWLPDNRw#ws


andre grupper:
odd feature
mac miller
immortal technique
diabolic


TønsbergMag

Sitat fra: krølle på 18 oktober 2011, 18:47:13
andre grupper:
odd feature
mac miller
immortal technique
diabolic


Odd future ivertfall OFWGKTA er fett det ja!
Apathy
AOTP
JMT
sprutnic