Trondheims skam.

Startet av Rune, 27 mars 2007, 23:35:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Thomas

Sitat fra: Scurra på 29 mars 2007, 12:21:58
Kanskje det er en sammenheng mellom hvordan foreldrene hans har oppdratt han, og holdninga hans til andre mennesker, ThooMas?

Sansynligvis... Men det at foreldrene gir deg mye betyr ikke at du blir en drittunge. Har selv venner som har stein rike foreldre, og ingen av dem oppfører seg på måten som han gjør...
-Sgitnuar_

2rd

jeg og kjenner et  par som har rike foreldre, og får ganske mye ting, men det driter jeg i, jeg har det fint nok jeg...
Men det som irriterer meg er når de skal gå å vise seg med dette f eks nye snowboardet som de har fått, og fortelle alle hvor mye bedre det er enn alle andre sitt...


Jeg har ikke noe imot at rike foreldre gir ungene mye flotte ting, syns bare det er flott jeg, som oftest. Men de "bortskjemte" ungene trenger ikke gå å vise seg hele tida.
En jeg kjenner ganske godt gjør dette hele tida, men han syns jeg faktisk litt synd på, for han er dritdårlig på skolen, har ingen gode venner, og har heller aldri fått seg dame (tror jeg)
Så da blir jo disse "flotte" tingene, som han maser på pappaen sin om han ikke kan få, det eneste som han føler er skikkelig bra som han har i livet, på en måte.

Men når det er sagt, så kunne jeg ikke gitt mere faen i denne drittungen, for han eier faen meg ikke moral!
Dette spora kanskje litt av, men...

Rune

Jeg er gangsteren. Emo's har buksesæler

MeaN

Sitat fra: Rune på 31 mars 2007, 11:57:54
Jeg er gangsteren. Emo's har buksesæler

oi, trodde du var emo, du snakker om dem hele tiden jo...
zup?

BroderHuck

Sitat fra: MeaN på  1 april 2007, 10:03:37
Sitat fra: Rune på 31 mars 2007, 11:57:54
Jeg er gangsteren. Emo's har buksesæler

oi, trodde du var emo, du snakker om dem hele tiden jo...

Look, the emo's talkin'
High Hopes.

MeaN

Sitat fra: BroderHuck på  1 april 2007, 13:49:57
Sitat fra: MeaN på  1 april 2007, 10:03:37
Sitat fra: Rune på 31 mars 2007, 11:57:54
Jeg er gangsteren. Emo's har buksesæler

oi, trodde du var emo, du snakker om dem hele tiden jo...

Look, the emo's talkin'

ja fy faen :) og på engelsk :o . tok det lang tid før du klarte det?
zup?

Rune

Sikkert like lenge som den dårlige punchlinen der

Kristian S

Han var tøff asså. Safe med spraybokser også skulle han få ny mobil av foreldra sine og greier.